ES

ES

ES

ES

چطور در استوری اینستاگرام خود از حروف متحرک و جذاب استفاده کنیم

پلیکیشن های ایجاد متن متحرک در استوری اینستاگرام

1- اپلیکیشن Hype Text

وقتی صحبت از ساخت متن های انیمیشنی در اینستاگرام به میان می آید، Hype Textیکی از بهترین انتخاب هاست. این برنامه علاوه بر تعداد بسیاری افکت انیمیشنی که در اختیار کاربرانش می گذارد، این امکان را نیز می دهد که سرعت نمایش انیمیشن ها را نیز کنترل نمایید. علاوه بر این، حجم انبوهی از فونت های جذاب و متنوع نیز، در اختیار کاربران قرار داده می شود تا بتوانند تجربه ی متفاوت تری در استفاده از استوری اینستاگرام داشته باشند.

رابط کاربری اپلیکیشن ممکن است در نگاه اول کمی گیج کننده به نظر برسد. اما پس از کمی کار کردن همه چیز دستتان می آید. تمامی انیمیشن ها، استایل ها و رنگ ها به راحتی قابل دسترسی هستند. کافسیت صفحه ی اپلیکیشن را به سمت راست یا چپ بکشید تا انبوهی از امکانات در اختیار شما قرار بگیرد.

متن متحرک استوری اینستاگرام

برای استفاده از این اپ کافیست ابتدا عکسی را که می خواهید در استوری اینستاگرام از آن استفاده کنید را انتخاب نمایید، سپس باید متن دلخواه خود را روی آن بنویسید. پس از اتمام نوشتن، با زدن روی اولین آیکون سمت چپ که با حرف Aمشخص شده است، قادر خواهید بود فونت متن را عوض کنید، آیکون بعدی که عکس یک ساعت را نشان می دهد، سرعت نمایش انیمیشن را تعیین می سازد.

استوری اینستاگرام Hype Text

حال به قسمت جذاب ماجرا یعنی افزودن انیمیشن به متن می رسیم، کافیست سومین گزینه از سمت چپ را انتخاب نمایید تا انیمشن ها به شما نشان داده شوند. پس از انتخاب انیمیشن مورد نظر، باید روی گزینه ی تیک در بالای صفحه بزنید تا کار به اتمام برسد.

2- اپلیکیشن HYPE TEXT - ANIMATED TEXT VIDEO MAKER

این اپلیکیشن تکرار اپ معرفی شده در مورد شماره ی 1 نیست. فقط از لحاظ اسم، مشابه یکدیگر هستند و تمام! رابط کاربری این یکی بسیار بهتر می باشد و انیمیشن های متنوع تری را ارائه می دهد. به علاوه کار با برنامه نیز بسیار ساده تر مورد شماره یک است.

اپلیکیشن HYPE TEXT - ANIMATED TEXT VIDEO MAKER

وقتی وارد تنظیمات اپلیکیشن شوید، امکاناتی همچون تغییر رنگ بکگراند، افزودن یک پس زمینه ی دلخواه، تغییر اندازه ویدیو و تغیر جهت آن (افقی یا عمودی) به شما داده خواهد شد. علاوه بر این ها، شما میتوانید خروجی را به صورت یک ویدیو یا GIFذخیره نمایید.

استوری اینستاگرام HYPE TEXT - ANIMATED TEXT VIDEO MAKER

استفاده از این برنامه بسیار ساده است. فقط یک عکس از گالری خود انتخاب نمایید سپس عملیات را به سادگی روی آن انجام دهید. همچنین می توانید یک بک گراند رنگی برای استوری اینستاگرام خود انتخاب نمایید. پس از انجام این کار، متن مورد نظر خود را وارد کرده و روی آیکون playدر وسط تصویر بزنید. می توانید از افکت های متحرک برای زیبا تر شدن خروجی استفاده نمایید.

3- برنامه ADOBE SPARK POST

در مقایسه با دو اپ قبلی، این برنامه از تعداد محدود تری افکت انیمیشنی برخوردار است. هرچند که می شود با اطمینان گفت که همین افکت ها برای ایجاد خروجی های جذاب کافی هستند. یکی از مزایای ADOBE SPARK POSTاین است که شما می توانید علاوه بر متن، عکس پس زمینه را نیز به صورت متحرک درآورید.

ابتدا باید قالب عکس را برگزینید که ما استوری اینستاگرام را انتخاب می کنیم. سپس متن مورد نظر خود را به آن بیفزایید. می توانید روی گزینه ی Effectبزنید تا یکی از 3 گزینه ی متحرک (حالت Fade، حالت Slideو حالت Grow) را انتخاب نمایید.

متن متحرک استوری اینستاگرام SPARK POST

برای اعمال انیمیشن روی عکس، کافیست به بخش تصاویر بروید و یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید. پس از اتمام کار نیز روی گزینه ی Saveکلیک کنید تا خروجی به راحتی در گالری شما ذخیره شود.

4- اپلیکیشن TEXT ANIMATION DP GIF

در مقایسه با اپ های بالا، TEXT ANIMATION DP GIFبسیار ساده تر است و کار زیادی برای انجام ندارد. در این اپ تعدای قالبGIFوجود دارد که شما می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

اپلیکیشن TEXT ANIMATION DP GIF

پس از وارد نمودن متن مورد نظر خود، می توانید سایز، رنگ و فونت آن را تغییر دهید.

استوری اینستاگرام اپلیکیشن TEXT ANIMATION DP GIF

این برنامه به شما اجازه می دهد خروجی کار را به صورت مستقیم به عنوان پست و یا استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید و یا اینکه در گالری خود ذخیره نمایید. البته ما توصیه می کنیم که ابتدا کار خود را ذخیره کرده و سپس اقدام به اشتراک گذاری آن نمایید. این برنامه کاملا رایگان است ولی در حین انجام عملیات ممکن است با چند بنر تبلیغی روبرو شوید.

داشتن نمونه کار مناسب برای اشنایی الزامی است لذا برای مشاهده نمونه کار طراحی استوری اینستاگرام در آژانس دیجیتال مارکتینگ رخ اد کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.