ES

ES

ES

ES

معرفی ۴ اپلیکیشن طراحی لوگو برای افراد تازه‌کار

بیاید کمی صادق باشیم،اگر به یک لوگوی مناسب با نوع کسب و کارمان نیاز داشته باشیم باید از برنامه های حرفه ای طراحی مانند فتوشاپ استفاده کنیم و یا یک طراح حرفه‌ای را استخدام کنیم،شاید برای یک کسب و کار یا یک فرد تازه کار یادگیری یک نرم افزار قدرتمند مانند فتوشاپ ماه‌ها زمان ببرد و یا استخدام یک طراح حرفه ای بسیار هزینه بر باشد.

اما با پیشرفت گوشی هوشمند و افزایش توانایی این ابزارها بیشتر کارها را ساده تر کرده و امروزه میتوانیم با چند کلیک ساده یک لوگو مناسب را طراحی کنیم،پس همراه ما باشید تا با معرفی ۴ اپلیکیشن طراحی لوگوبرای افراد تازه‌کار آشنا شویم.

۱.اپلیکیشن Logo Maker by Light Creative Lab

این برنامه محبوبترین اپلیکیشن طراحی لوگو برای افراد مبتدی است.این اپ یک رابط کاربری عالی دارد که بدون هیچ دستورالعمل اضافی و با استفاده از گزینه‌های های مختلف کار طراحی را بسیار ساده می کند، ایت اپ به شما این امکان را می‌دهد که یک لوگو کامل و کاربردی طراحی کنید به علاوه آن که کاملا رایگان است و می توانید از طریق این لینک از گوگل پلی دانلود کنید.

برای شروع،برنامه را باز کنید و روی دکمه Create کلیک کنید تا کار طراحی را شروع کنید سپس به طور شگفت انگیزی تعداد زیادی آیکون نشان داده می‌شوند، با دسته بندی های مختلف،دقت داشته باشید برخی از این آیکون ها رایگان و برخی دیگر پولی هستند.

۲.اپلیکیشن Logoscopic by RoadRocks

یکی از برنامه های مورد علاقه ما و برای افراد مبتدی با این اپ می توانید با چند روش ساده یک لوگو کامل را طراحی و از انواع جلوه های بصری برای زیبای لوگوی خود بدون داشتن هیچ‌گونه دانش فنی استفاده کنید،(لینک نسخه اندروید).

شما با انتخاب دسته‌های مختلف لوگو، آرت، سبک زندگی، مد و … شروع می‌کنید، به طراحی و باز طراحی لوگوهای موجود در اپلیکیشن بپردازید.هنگامی که یک آیکون را انتخاب کردید، می‌توانید با استفاده از کنترل‌های مختلف، شروع به ساختن لوگو کنید. اینها به شما این امکان را می‌دهد که متن را به طور سفارشی اضافه کنید، رنگ‌ها را تغییر دهید، آیتم‌های دور صفحه را تغییر دهید، و سپس طراحی خود را ذخیره کنید.۳.اپلیکیشن Logo Maker Plus

نرم افزار Logo Maker Plus برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال سخت لوگوهایی حرفه ای هستند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این نرم افزار امکان اضافه کردن انواع کلیپ آرت ها، نوشته ها، استیکر ها و تصاویر را به لوگو ها امکان پذیر کرده است تا بتوانید لوگوهایی مطابق با سلیقه خودتان ایجاد کنید. این نرم افزار قابلیت ایجاد لوگو در سایزهای مختلف را به کاربران ارائه می دهد.(لینک دانلود برنامه).

۴.اپلیکیشن ICONA Logo Maker

برخلاف برنامه هایی که معرفی کردیم ICONA Logo Maker رایگان نیست باید برای دانلود آن هزینه پرداخت کنید اما این پرداخت ازرش این دارد که به یکی از قدرتمندترین اپ های طراحی برای سیستم عامل IOS دسترسی داشته باشید.(لینک دانلود برنامه)

این برنامه بیش از یک میلیون طرح از پیش طراحی شده را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید به سادگی طرح لوگو مدنظر خود را تنها با چند تغییر ساده طراحی کنید.این اپ بیشتر طراح‌های مینیمالیستی را هدف قرار داده است که می تواند به طرح لوگو شما یک حال خاص و جذاب اضافه کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.